11-11-2006, Saat: 04:04 AM
ben yeni uyey?m ama bencede iyi olur arkadaslar...
|
:: Duygusuz.com - Chat = Olsun mu ?
|
|
11-11-2006, Saat: 04:04 AM
ben yeni uyey?m ama bencede iyi olur arkadaslar...
12-01-2006, Saat: 01:47 PM
bence de olsun cok guzel olur..
12-01-2006, Saat: 02:06 PM
ee ne tarafta bu sohbet odası? bırı solesın bızede
01-23-2007, Saat: 01:10 AM
ya bence ger3ek yok formumuzun kalıtesı dıger sıteler gıbı düşüecek zaten sohbet odamız war chat yapmamıza gerek yok bencebence HAYIR AMA TAKTIR SIZN
01-23-2007, Saat: 05:29 PM
Sohbet odası açıldıda kapandı
01-23-2007, Saat: 05:39 PM
bence olsun güzel bişi..
05-06-2007, Saat: 02:59 PM
ama site yerinde dursun sadece öyle bir bölüm ekleyin
05-08-2007, Saat: 11:21 AM
bence de harika olur.online radyo ve sohbet odası olursa çook süper olur.hem forumda arkadaslarla tanısır.muhabbet ederiz.kanka oluruzzzzz.düşünceniz harika.ne olur yapınnn
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| :: Duygusuz.com Reklam Videosu Hk. | Leader | 10 | 1,982 |
04-13-2022, Saat: 01:23 AM Son Yorum: wildfang |
|
| @duygusuz.com eposta hesapları | Leader | 0 | 1,740 |
02-27-2011, Saat: 05:38 PM Son Yorum: Leader |
|
| Duygusuz En Seçimleri 6 başlıyor | Yaeşaren | 36 | 5,338 |
06-01-2009, Saat: 12:35 PM Son Yorum: Son Noktam |
|
| Duygusuz'a ÖzeL | Firari Fırtına | 9 | 1,999 |
01-19-2009, Saat: 08:40 PM Son Yorum: beyzarda.38 |
|
| Yine chat :) | Leader | 3 | 1,245 |
01-19-2009, Saat: 08:38 PM Son Yorum: beyzarda.38 |
|