01-06-2008, Saat: 02:14 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Seninde fazla kalmadı...
öğrenirsin yakında
Vatana can feda


Keske alsalar sımdı Bı ıse yaradık hıc olmassa 


B..k vardı tecıl ettırecek
|
Asker Uğurluyoruz..(Quetesh)
|
|
01-06-2008, Saat: 02:14 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Seninde fazla kalmadı Vatana can feda ![]() ![]() Keske alsalar sımdı Bı ıse yaradık hıc olmassa ![]() ![]() ![]() B..k vardı tecıl ettırecek
01-06-2008, Saat: 02:17 PM
Vatana can feda gerçekten...
İnanki burdaki herkes vatanı için can vermeye hazır. Ama işte özlem başka bişey. Bide eğitimler çok kötü ![]()
01-06-2008, Saat: 02:20 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Vatana can feda gerçekten... eeeee her seyın bı kötu yonu vardır.. Özlem vardır tabı olm anne baba kardes özlemı kor adama.. ( sevgılıyı saymıyorum cunku hıc bı sevgılı beklemıyoı asker ocagında tekme yemek var o daha koyar ![]() ) ama az kaldı be adem bızım de gunumuz gelıcek ..![]() ![]() ![]()
01-06-2008, Saat: 02:25 PM
Her şey vatan için...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|