×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Size uyuz oluyorum ... (Anlayana tabi)
#21
€zBeRimSin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Benim yaptığım herhangi bişeyi çalana uyuz oluyorum

Örnekler;

Kişişel Aşk yazıları
Şiir
Nick
Avatar
İmza

Wink Wink Wink

Ben çalmışdım bir ara ........... Yani şimdi sen bana uyuzmu oluyorsun ?

İşte diğer konuda geniş düşünmenin ve anlayışın varolmasını bunun için istedim .

Sevg ...
Ara
Cevapla
#22
:A::A::A::A::A::A::A:

Seviyorum seni (:
Cevapla
#23
O zaman sorun yok ................

Sevg ...
Ara
Cevapla
#24
Zamanın birinde Ahmet adında çok iyi çok güzel şiirler yazan bir şair yaşarmış.Yine aynı dönemde Ahmet adında başka bir şair daha varmış onun şiirleri ise birbirinden kötü.Gel zaman git zaman bu güzel şiirler yazan Ahmetin şiirlerini kötü şiirler yazan Ahmete mal etmeye başlamışlar.
Durumdan rahatsız olan devrin bilginleri güzel şiirler yazan Ahmetin başına toplanmışlar şöyle demişler ey Ahmet senki dillere destan okunmaya doyulmayacak kadar güzel şiirler yazıyorsun fakat senin bu emek verdiğin harika eserler Ahmet denilen zata mal ediliyor bu durumdan rahatsız olmuyormusun
Şair Ahmet cevap verir;
Benim güzel şiirlerimi ona mal etsinler hiç sorun değil lakin onun o berbat şiirlerini benim yazdığım düşünülmesin yeterSmile

Dilerim başkalarının yazdığı kötü şiirler ve yazılar sana mal edilmez....
Ara
Cevapla
#25
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Zamanın birinde Ahmet adında çok iyi çok güzel şiirler yazan bir şair yaşarmış.Yine aynı dönemde Ahmet adında başka bir şair daha varmış onun şiirleri ise birbirinden kötü.Gel zaman git zaman bu güzel şiirler yazan Ahmetin şiirlerini kötü şiirler yazan Ahmete mal etmeye başlamışlar.
Durumdan rahatsız olan devrin bilginleri güzel şiirler yazan Ahmetin başına toplanmışlar şöyle demişler ey Ahmet senki dillere destan okunmaya doyulmayacak kadar güzel şiirler yazıyorsun fakat senin bu emek verdiğin harika eserler Ahmet denilen zata mal ediliyor bu durumdan rahatsız olmuyormusun
Şair Ahmet cevap verir;
Benim güzel şiirlerimi ona mal etsinler hiç sorun değil lakin onun o berbat şiirlerini benim yazdığım düşünülmesin yeterSmile

Dilerim başkalarının yazdığı kötü şiirler ve yazılar sana mal edilmez....

Ufakcık bir hikaye ile neleri ele aldın (: Teşekkür ederim Yılmazım (:
Cevapla
#26
cok haklisin hasan bende uyuz oluyorum böylelerine
Ara
Cevapla
#27
SeVDa MaSaLı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:cok haklisin hasan bende uyuz oluyorum böylelerine

Hep beraber Smile
Cevapla
#28
Uyuz olmak yok , anlayış var . Sevgi var . Güzellik ve saygı var ............

Sevg ...
Ara
Cevapla
#29
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Uyuz olmak yok , anlayış var . Sevgi var . Güzellik ve saygı var ............

Sevg ...

Abicim, azcık uyuz oluyum ben .. Sadece ben hee Smile Olur mu Smile
Cevapla
#30
evet hep beraber eger ben yaptisam özür dillerim istemiyerek olmustur ama sanmiyomBig Grin bu bölümlere pek paylasimim olmuyordaBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: