05-15-2008, Saat: 03:50 PM
ondanmi hönkkk dedin
|
bu tepsilere bayılacaksınız
|
|
05-15-2008, Saat: 03:50 PM
ondanmi hönkkk dedin
05-15-2008, Saat: 03:56 PM
dedım kı bunlarda penısın canlısına bayılırlar ama olusu mıdelerını bulandırıyo
![]() ![]() ![]()
05-15-2008, Saat: 04:02 PM
.........
![]() :d
05-15-2008, Saat: 04:05 PM
biri bana kolonya getirsin
![]() tşkler seda masalı güzel tepsiler kızların ceyizine gider
05-15-2008, Saat: 05:39 PM
ayhh:S aman allahim bana fenalikk geliyor:S
serseriiiiiiiiiii sen valla bu gün yanlis haplari yutmusun ayyhh evet biri banada getirsin fenalikkk geldi biri cinden konusuyor digeri kiz ceyizdan allam sen sabir ver
05-15-2008, Saat: 05:47 PM
Bazıları güzelmiş sağol
05-15-2008, Saat: 07:13 PM
Rica begenmene sevindim
05-15-2008, Saat: 07:51 PM
wwaaoowwww
05-18-2008, Saat: 09:52 AM
güsellerdi......
05-18-2008, Saat: 02:51 PM
bencede öylelerdi begenmenize sevindim.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|