06-05-2008, Saat: 11:23 PM
kıs gayet ciddi takılıo
dilekçe ile
kimin fikriyse artıkın
(of course me
dilekçe ile

kimin fikriyse artıkın
(of course me
|
dilekçe:)
|
|
06-05-2008, Saat: 11:23 PM
kıs gayet ciddi takılıo
dilekçe ile ![]() kimin fikriyse artıkın (of course me
06-06-2008, Saat: 06:38 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kıs gayet ciddi takılıo ne zaman cıvıttığımı gördün ki
06-06-2008, Saat: 06:41 PM
kay,tı seni hiç görmedimki:yikildim:
06-06-2008, Saat: 06:43 PM
asyam katı yazmak istemiş ama sistm çalışmadığı için yazamamış bu arada çok güldüğüm doğru ama cıvık değilim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|