×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BaRbİe'm Iyıkı Dogdun..
#61
Hıh hıh laf olsun dıe uyusluk yapmaa abi yaaSad: Bu arada burası benım doğum gunum ıcın acılmıs bı konu Big Grin
Ara
Cevapla
#62
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hıh hıh laf olsun dıe uyusluk yapmaa abi yaaSad: Bu arada burası benım doğum gunum ıcın acılmıs bı konu Big Grin


laf olsun die yapmıorum cnm anladık anlıyacağımızı o olmazsa msn sarmıo demekki biz hiçmişiz Sad Big Grin
Ara
Cevapla
#63
CıxXx ıı ııhh..Sizler kadim dostlarım..Sizler yanımda olmasını istediklerim..Sizler en vefalı kardeşlerim..(Sen yani abiBig Grin) Nette uzun süre takılan bi tip deilim ki ben zatenTongue SmileSmile Sana lafım yok abi yanlış anlama..Wink
Ara
Cevapla
#64
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:CıxXx ıı ııhh..Sizler kadim dostlarım..Sizler yanımda olmasını istediklerim..Sizler en vefalı kardeşlerim..(Sen yani abiBig Grin) Nette uzun süre takılan bi tip deilim ki ben zatenTongue SmileSmile Sana lafım yok abi yanlış anlama..Wink


peki bakalım öle olsun yine fetettin kalbimi hadi iisin Big Grin
Ara
Cevapla
#65
Ben bu işte ustayımTongue Herkesin gönlünü almak içinde uğraşmam sölimTongue ama sen abimsin...SmileSmile
Ara
Cevapla
#66
Gec Oldu kusura bakma iyiki dogdun nice mutlu yillara dogum günün kutlu olsun
Ara
Cevapla
#67
sağLıklı seneler jnm...
Ara
Cevapla
#68
Konuyu geç gördüm barbie kusura kalma SmileSmileSmileSmileSmileSmile

İyiki doğdun iyiki varsın iyiki bizlerlesin...

Hayatının kalan diğer bölümünde sağlıklı , mutlu , neşeli ve huzurlu olman dileklerimle...
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: