06-17-2008, Saat: 03:20 PM
Hıh hıh laf olsun dıe uyusluk yapmaa abi yaa
: Bu arada burası benım doğum gunum ıcın acılmıs bı konu
: Bu arada burası benım doğum gunum ıcın acılmıs bı konu
|
BaRbİe'm Iyıkı Dogdun..
|
|
06-17-2008, Saat: 03:20 PM
Hıh hıh laf olsun dıe uyusluk yapmaa abi yaa
: Bu arada burası benım doğum gunum ıcın acılmıs bı konu
06-17-2008, Saat: 03:31 PM
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hıh hıh laf olsun dıe uyusluk yapmaa abi yaa laf olsun die yapmıorum cnm anladık anlıyacağımızı o olmazsa msn sarmıo demekki biz hiçmişiz
06-17-2008, Saat: 03:40 PM
CıxXx ıı ııhh..Sizler kadim dostlarım..Sizler yanımda olmasını istediklerim..Sizler en vefalı kardeşlerim..(Sen yani abi
) Nette uzun süre takılan bi tip deilim ki ben zaten ![]() Sana lafım yok abi yanlış anlama..
06-17-2008, Saat: 03:42 PM
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:CıxXx ıı ııhh..Sizler kadim dostlarım..Sizler yanımda olmasını istediklerim..Sizler en vefalı kardeşlerim..(Sen yani abi peki bakalım öle olsun yine fetettin kalbimi hadi iisin
06-17-2008, Saat: 03:51 PM
Ben bu işte ustayım
Herkesin gönlünü almak içinde uğraşmam sölim ama sen abimsin...![]()
06-19-2008, Saat: 10:42 PM
Gec Oldu kusura bakma iyiki dogdun nice mutlu yillara dogum günün kutlu olsun
06-19-2008, Saat: 11:03 PM
sağLıklı seneler jnm...
06-20-2008, Saat: 04:33 AM
Konuyu geç gördüm barbie kusura kalma
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() İyiki doğdun iyiki varsın iyiki bizlerlesin... Hayatının kalan diğer bölümünde sağlıklı , mutlu , neşeli ve huzurlu olman dileklerimle... |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|