×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
♥ Yargıç, Iyiki Varsın ♥
#41
Doğum günün kutlu olsun Yılmaz sevdiklerinle ve sevenlerin ile bir ömür boyu mutlu olmanı dilerim...Hemşehrim SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#42
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yılmaz'ım her gördüğümde sırıtan dişlerin ve gözlerinle msn'ime ayrı bi güzellik katıyosun kardeşim. Her ne kadar saçındaki joleden yakın olamasamda sana, uzaklarda sevdiğim bir dostun varlığını biliyorum. İyiki doğdun LAN Smile
Ma$$allah cok kibar bir adaminimiz varBig GrinBig GrinTongueTongue
Ara
Cevapla
#43
BiRiciGim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ma$$allah cok kibar bir adaminimiz varBig GrinBig GrinTongueTongue



Kardeşim deeel miBig Grin İstedümü derüm Smile
Ara
Cevapla
#44
DersunBig Grin tabiBig Grin saka etumBig Grin
Ara
Cevapla
#45
Doğum günün kutlu olsun ..
Nice senelere .. SmileSmile
Ara
Cevapla
#46
İyi Ki DoqduN KémiK Big GrinBig GrinTongue
Ara
Cevapla
#47
Yılmaz'ım Allah'tan dilerim ki o yüzündeki güzel gülüşün hiç solmasın ve bir ömür boyu devam etsin...

Senin gibi bir dost bulmak gerçekten zor ama ben bulduğuma inanıyorum...

Her zaman her koşulda yanındayım...

Allah seni ve sevdiklerini bir ömür boyu huzurlu,mutlu ve sağlıklı yaşatsın...

İYİ Kİ DOÄžDUN...

Doğum günün kutlu olsun...
Cevapla
#48
Yaa bu adam varyaa...Hanı KeLımeLer Bazen dugumlenırde konusamazsınız onu anlatıcak kelıme kalmaz yaa..Iste o durum abımde gecerlı...

Cok KraL ınsandır..He Bazen hayırsız oLuyo ama neyse..Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin ınsan arada kardesım napıyo der dımı..TongueTongueTongueTongueTongue Bı TeL bırakır arayalım konusalım..Big GrinBig GrinBig Grin ınsan sadee dertlenınce konusmazkı be yaw..TongueTongueBig GrinBig Grin



Saka bı yana abı sen hıc uzulme SmileSmileSmile yuregındekı dostluk senı guzeL gunLere tasısın..Nıce dogum gunlerıne hep beraber..SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#49
iyiki dogdun yilmaz nice mutlu yillara kusura bakma gec oldu ama yeni gordum konuyu Smile
Ara
Cevapla
#50
GeÇ oLsun GüÇ oLMaSın Smile
İyiKi DoÄžDun YıLMaz niCe YıLLaRa sevDiKLeRinLe ßeRa߀r ...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla
  İyiki doğdun EndLess Yaeşaren 9 1,664 05-06-2011, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,603 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK



Konuyu Okuyanlar: