07-19-2008, Saat: 11:58 PM
olsun elinde silah olan herkez solsun
aldığım gün kendimi vurduğum gündür zten
aldığım gün kendimi vurduğum gündür zten
|
İmzamı bu şekilde yaparsanız sevinirim ...
|
|
07-19-2008, Saat: 11:58 PM
olsun elinde silah olan herkez solsun
aldığım gün kendimi vurduğum gündür zten
07-20-2008, Saat: 01:56 AM
İmzama ne oldu ?
07-20-2008, Saat: 07:23 PM
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İmzama ne oldu ? kımmısı rengim noldu
07-20-2008, Saat: 07:27 PM
Yönetim uyuyor ...
Bu kesin
07-20-2008, Saat: 07:30 PM
yönetim uyuma
07-20-2008, Saat: 07:33 PM
Bekleyelim yinede ..........
Sevg ...
07-20-2008, Saat: 07:35 PM
ben ayaklanma çıkarma taraftarıyım
![]() ne dersin
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Yetkililer İlgilenirse Sevinirim... | play-54 | 0 | 597 |
06-16-2008, Saat: 06:48 PM Son Yorum: play-54 |
|
| Sadece Yönetim Bakarsa Sevinirim: | *Asİ-yÜrEk* | 23 | 2,438 |
04-30-2008, Saat: 02:40 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|
| ////7%+%+bir Bakarsaniz Sevinirim | H A N D E | 0 | 598 |
04-22-2008, Saat: 12:02 PM Son Yorum: H A N D E |
|
| imzami degistiremiyorum !! | (¯`•._ αѕιÏÑєη | 37 | 3,226 |
04-05-2008, Saat: 03:30 PM Son Yorum: (¯`•._ αѕιÏÑєη |
|