07-20-2008, Saat: 12:56 AM
Gs fb maçının sonucumu yoksa ? berabere bitcek kesin
|
rep istiom:D
|
|
07-20-2008, Saat: 12:56 AM
Gs fb maçının sonucumu yoksa ? berabere bitcek kesin
07-20-2008, Saat: 12:57 AM
neyse
![]() bırakalım merti kendi hayal dünyasında yensin gsyi
07-20-2008, Saat: 12:58 AM
bırak takımları futbol kazansın
07-20-2008, Saat: 12:58 AM
gs kazansın
07-20-2008, Saat: 08:08 PM
hayaL dünyası mı
bu maçı unutmamakk gerekirrr
07-20-2008, Saat: 09:26 PM
6 0 size 3 puan getirdi puanı gözle göremez elinize alamassınıs
![]() ama aynı sezon 5 1 bize kupa getirdi siizn 20 yıldır hasretini çektiğiniz elle tutulur gözle görülür kupa
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| çokmu şey istiom ne? | MaNeSiA | 6 | 1,151 |
05-25-2008, Saat: 12:21 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| waf bende değiştirmel istiom bea | aLy™ | 0 | 669 |
08-11-2007, Saat: 11:46 AM Son Yorum: aLy™ |
|