08-11-2007, Saat: 11:46 AM
kullanıcı adımı değiştirmek istiom
saten bu açtığımda baya bi çelişki içinde kaldım
olursa eğer kullanıcı adımın </Exelans\> olursa sevincem
miley17::
saten bu açtığımda baya bi çelişki içinde kaldım
olursa eğer kullanıcı adımın </Exelans\> olursa sevincem
miley17::