×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sıra Bende
#1
Nick'e Türkçe harfler girmesi baapında nickimin,

`Agrésiff #

olmasını istiyorum x)

aynı bu şekil Tongue

kabul etmeniz dileğiyle
Ara
Cevapla
#2
yakışır aslanımaBig Grin

bence nurdaaaannn yapsınlarBig Grin
Ara
Cevapla
#3
konuya bakılacak mı?

karambolde görülmedi mi
Ara
Cevapla
#4
Mert gel sen bu fikrinden vazgeç.


Seni hepimiz böyle tanıdık Wink
Ara
Cevapla
#5
abi Türkçe diye yapıcaktım ama sen bilirsin tamam
Ara
Cevapla
#6
bencede bu nick sana yakisio mert Smile
boyle bildik boyle kal keske bende yildiz goozlum kalsaydim Smile
ama olamazdi Sad
Ara
Cevapla
#7
ben deiştirirken niye öyle demedi kimse Tongue Big Grin
Ara
Cevapla
#8
ßhaq snra ßenim gißi pi$mn oLrsnSad
Ara
Cevapla
#9
benim ki o kadar uzun değildi be Tongue
Ara
Cevapla
#10
yhh msn adresidnede öle Big Grin yeterr Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bende ıstıyorum (''MELTEMİM'') 8 1,259 08-17-2008, Saat: 09:51 PM
Son Yorum: (''MELTEMİM'')
  waf bende değiştirmel istiom bea aLy™ 0 669 08-11-2007, Saat: 11:46 AM
Son Yorum: aLy™



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi