×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
toplamıorumm!
#21
ben de toplamayı sevmem ama dağınık görünce de dolabımı fıttırırımm..SmileSmile mecbur topluyorumm..SmileSmile
Ara
Cevapla
#22
Aslan yattığı yerden belli olur derken yataktan bahsedilmemiştir Smile

İkinci uyuz olmana gelince, bu her kim olursa olsun kızman gerekli. Çünkü orası senin özelin.
Ara
Cevapla
#23
Ben dolabımı toplu tutarım ama Mesutunda dediği gibi karışrılmasına bende sinir olurum çünkü özel bir eşyan olur bakmamak örnek gösterilecek bir davranıştır sonuçta özel eşyaların olabilir.
Ara
Cevapla
#24
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aslan yattığı yerden belli olur derken yataktan bahsedilmemiştir Smile

İkinci uyuz olmana gelince, bu her kim olursa olsun kızman gerekli. Çünkü orası senin özelin.

kızıyorum ama iştee :pisik::pisik::pisik:
Ara
Cevapla
#25
katılıorm bnde uyuz oluorm
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi