08-03-2008, Saat: 09:51 PM
kızım dert etçek başka şey kalmadı mı memlekette git memleket meselelerine tak:S
|
bela
|
|
08-03-2008, Saat: 09:51 PM
kızım dert etçek başka şey kalmadı mı memlekette git memleket meselelerine tak:S
08-03-2008, Saat: 09:54 PM
onlara bakınca allah korusun suçlu oluyosunn en iisi bunlar
08-03-2008, Saat: 09:56 PM
niye suçlu olasın ki burası tam olmasa da demokratik bi ülke..bu forumda gayet emdeni bi forum
08-03-2008, Saat: 10:03 PM
eminimde işte ilqi anlanım bırakamıorumm
08-03-2008, Saat: 10:10 PM
tamam...sen bilirisn canımm
08-03-2008, Saat: 10:11 PM
teşk. ederimm jnm
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|