08-06-2008, Saat: 12:21 AM
önemli değil
söylesen de konuşurdum..
söylesen de konuşurdum..
|
kıl oldum abi.. xD
|
|
08-06-2008, Saat: 12:21 AM
önemli değil
söylesen de konuşurdum..
08-06-2008, Saat: 12:22 AM
bir müsibet bin nasihatten iyiymiş
![]() buda öz türkçe ata sözü
08-06-2008, Saat: 12:25 AM
tamamm..teşekkür ablacım
08-06-2008, Saat: 01:09 AM
nry8 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sn çoq süpersn... bunu söyleyen ilk varlık değilsin
08-06-2008, Saat: 01:14 AM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bunu söyleyen ilk varlık değilsinsensin varlık:S:yikildim:bi insan kendini nasıl daha fazla övebilir yha..
08-06-2008, Saat: 01:16 AM
ben överdimde
![]() ![]() :yikildim:
08-06-2008, Saat: 01:18 AM
Antisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ben överdimdesen sus mustafa..bi msn gireim alcam hesabını bedduaların tuttu pislik...
08-06-2008, Saat: 01:22 AM
sen böyle konus msn haram sana artk (=
08-06-2008, Saat: 01:26 AM
mustafa duaların kabul olmuo bi türlü...
08-08-2008, Saat: 03:43 PM
ya arkadaşlar harbiden türkçemize sahip çıkalım yaff
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Uyuza Uyuz Oldum..:=) | €BeRimSin | 7 | 1,494 |
04-04-2022, Saat: 09:11 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Uyuz oLmadım ,, qıCık oLdum | # Pè®iM§ii # | 19 | 3,212 |
03-08-2010, Saat: 11:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| Uyuz Oldum | # Pè®iM§ii # | 12 | 2,071 |
12-05-2009, Saat: 10:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| kıl oldum | casus021 | 8 | 1,309 |
09-26-2008, Saat: 08:28 PM Son Yorum: Patikli_Penguen |
|