×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sevgiliye ofsaytı anlatmak =(
#21
bana gelip b0k atmasınlar o zaman konuyla alakası olmayan insanlar Qetesh.

biz aramızda halledicez Soupis 'le,

ona ne yani? ha gelip ortam sakinleştirse tamam dicem de(sakinleşecek bi ortamda yok) adam direk bana laf sokuyor.

Laf yemeyi alttan alamam,bu benim yapım.
Ara
Cevapla
#22
,Her an tartışma var nerdeyse yahu.. Smile

bu ne şimdi neden bu kadar abartıyosunuz..

çok gereksiz Smile

Ara
Cevapla
#23
Sana düşeni sen biliyosun dimi mert efendi uzun ince bir yoldayım misali...

Bok'un üstüne zaten bok atılmaz,zaten atılsada bi yararı olmaz bok gene bildiğin bok işte Wink

Ben ne desem sen ne desen hava cıva...Beni tanıyan tanır seni tanıyan tanır,bırakta kimin ne olduğuna başkaları karar versin...
Cevapla
#24
böyle daha kolaymış sağolun SmileSmile
Ara
Cevapla
#25
böylesi daha kolaymış teşekkürler :hihi:hihi:hihi
Ara
Cevapla
#26
böylesi daha kolaymış teşekkürler :hihi:hihi:hihi
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi