Çeşitli nedenlerle iptal olmuş faturasız hat sahibinin hesabında kalan TL'ler 1 Ocak'tan itibaren ödenmeye başladı
21012011 - 09:32
Aboneliği çeşitli nedenlerle iptal olmuş faturasız hat sahibinin hesabında kalan TL'ler GSM operatörleri tarafından 1 Ocak 2011'den itibaren ödenmeye başladı
Hak sahiplerinin iade için ilgili operatöre müracaatta bulunması gerekiyor GSM operatörleri, web siteleri aracılığıyla konuyu duyurmaya başladı Zaman'daki habere göre, bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun 2010 Eylül'de aldığı karar ile ön ödemeli hatlarda kalan TL'lerin iadesine açıklık getirilmiş, kararın uygulamaya geçilmesi için operatörlere 1 Ocak 2011'e kadar süre tanınmıştı
HATTINDA KALAN TL'LERİ ALABİLECEKLER
Bahsi geçen yeni uygulama ile çeşitli nedenlerle aboneliği iptal olan hat sahibi, iptal tarihinden başlayarak 3 ay içerisinde ilgili işletmeciye başvurmak suretiyle hattında kalan TL'leri talep edebilme imkanına kavuştu İşletmeciler ise başvuruları 15 gün içinde yerine getirmekle yükümlüler Abonenin iade talebinde bulunmaması halinde, işletmeci bu tutarı bir yıl kendi nezdinde saklayacak Olayı duyuran web sitelerinden birinin başanalisti Betül Sungurlu, "Ön ödemeli hattını iptal eden tüketici üç ay içerisinde müracaat etmezse ya da bir yıl içinde eski operatörüne geri dönmezse hattındaki bakiyeye bir daha ulaşamıyor" dediaa
21012011 - 09:32
Aboneliği çeşitli nedenlerle iptal olmuş faturasız hat sahibinin hesabında kalan TL'ler GSM operatörleri tarafından 1 Ocak 2011'den itibaren ödenmeye başladı
Hak sahiplerinin iade için ilgili operatöre müracaatta bulunması gerekiyor GSM operatörleri, web siteleri aracılığıyla konuyu duyurmaya başladı Zaman'daki habere göre, bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun 2010 Eylül'de aldığı karar ile ön ödemeli hatlarda kalan TL'lerin iadesine açıklık getirilmiş, kararın uygulamaya geçilmesi için operatörlere 1 Ocak 2011'e kadar süre tanınmıştı
HATTINDA KALAN TL'LERİ ALABİLECEKLER
Bahsi geçen yeni uygulama ile çeşitli nedenlerle aboneliği iptal olan hat sahibi, iptal tarihinden başlayarak 3 ay içerisinde ilgili işletmeciye başvurmak suretiyle hattında kalan TL'leri talep edebilme imkanına kavuştu İşletmeciler ise başvuruları 15 gün içinde yerine getirmekle yükümlüler Abonenin iade talebinde bulunmaması halinde, işletmeci bu tutarı bir yıl kendi nezdinde saklayacak Olayı duyuran web sitelerinden birinin başanalisti Betül Sungurlu, "Ön ödemeli hattını iptal eden tüketici üç ay içerisinde müracaat etmezse ya da bir yıl içinde eski operatörüne geri dönmezse hattındaki bakiyeye bir daha ulaşamıyor" dediaa