09-18-2008, Saat: 07:13 AM
sana yasık bea
|
sarıı sacc...!
|
|
09-18-2008, Saat: 07:13 AM
sana yasık bea
09-18-2008, Saat: 07:15 AM
banada yasık dabi..
09-19-2008, Saat: 07:09 AM
chuLsuzz péri! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sinir 0Ldum yhaa....bebemmm cem modelini denesene:yikildim::yikildim::yikildim:
09-19-2008, Saat: 07:19 AM
:yikildim::yikildim:o ne ki bea
annad azıcukk.. ![]()
09-19-2008, Saat: 07:26 AM
aa hatırlamıon mu belki de anlatmadım![]() neyse bu ççk hani bi sprey almış,bi haftalık die yazın sonun kadar geçmemiş,sora bu eczaneye gitmiş,eczacı çok kullanmış diye genlerine etki ettiini sölemiş ondan saçı sareı çıkıodu yha:yikildim:
09-19-2008, Saat: 07:27 AM
aaa hatırLadım
biLion nurss unutuom aradaa ![]() ![]() yapsam aslında ii 0Lar bea:yikildim::yikildim::yikildim:
09-19-2008, Saat: 07:34 AM
![]() aman aman![]() allh korusun ![]()
09-19-2008, Saat: 06:13 PM
:yikildim::yikildim::yikildim:yasık c0cukada beaa
09-26-2008, Saat: 09:45 PM
sarı saçlı olupta noldu kızlar üstümümüze mi saldırdı.keşke bende siyah saçlı olsaydım
09-29-2008, Saat: 05:05 AM
![]() çakma sarışın olunmaz
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|