09-29-2008, Saat: 05:09 AM
0Lunmuo eed...:/:/
|
sarıı sacc...!
|
|
09-29-2008, Saat: 05:09 AM
0Lunmuo eed...:/:/
09-29-2008, Saat: 05:21 AM
คภtเร๏ร Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hohahoho Eet sarışınları sewmem ama mustafanın saçlara bitiyorum çok yakişiyiii ![]()
09-29-2008, Saat: 07:22 PM
açıcı al sür kafana 2 gün beklet ...
beklemem diosan civciv sarısı al istemediğin kdr sarı olursun.
09-29-2008, Saat: 07:42 PM
birazda anormallesin cakma aptal sarısın olun..
09-29-2008, Saat: 07:47 PM
bebiS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:açıcı al sür kafana 2 gün beklet ... açıcı aLcam eed.... öLe oLuomus...
09-29-2008, Saat: 07:48 PM
bnde yapmıssım hıc tavsıye etmm sarı sacı janıjım yhaa bakımı cok zor
09-29-2008, Saat: 07:48 PM
chuLsuzz péri! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:açıcı aLcam eed.... öLe oLuomus... sakın almaaaaaaaaaaaaa sacını yakarsın yhaaaa yasık sacına alma sakın janım
09-29-2008, Saat: 07:49 PM
yha zaten sacLarım koyu birenq deiL
kahverenqinin acıqı sarıya yakınn... ama ben sapsrı 0Lmaq istiyorum zo0r deiLdir yha...:/
09-29-2008, Saat: 07:50 PM
çilekli cuklat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sakın almaaaaaaaaaaaaa sacını yakarsın yhaaaa yasık sacına alma sakın janım yanıyomuu.... aa yanıosa almam
10-01-2008, Saat: 10:26 PM
chuLsuzz péri! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yanıyomuu.... alma janım cok yanıo sac |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|