10-01-2008, Saat: 11:55 PM
chuLsuzz péri! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yha zaten sacLarım koyu birenq deiLolursın morelini bozma gökçe kardeşim
kahverenqinin acıqı sarıya yakınn...
ama ben sapsrı 0Lmaq istiyorum
zo0r deiLdir yha...:/
|
sarıı sacc...!
|
|
10-01-2008, Saat: 11:55 PM
chuLsuzz péri! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yha zaten sacLarım koyu birenq deiLolursın morelini bozma gökçe kardeşim
10-02-2008, Saat: 12:03 AM
Tek derdin bu olsun
10-02-2008, Saat: 12:07 AM
Ben sarıyımda noluo
![]() Aşama aşama olur senin istediğin saç rengi sanırım kendi saç rengin gibi durmasını istiosun ama birden acarlarsa sacını oreal yakar . Yavaş yavaş olursun merak etme ![]()
10-02-2008, Saat: 12:10 AM
Bende sarışın olmak istiyorum
10-02-2008, Saat: 12:12 AM
Sana yakısmas nan
karasın sen ![]() Esmerken çekilmiosun sarışınken düşünemiorm ![]()
10-02-2008, Saat: 12:14 AM
Iyhhh bu espiriden sonra sarışınlığımdan soğuttunuz
10-02-2008, Saat: 12:17 AM
Ahahaha kurban ol sen benim espirilerimie
en azında espiri yapabiliorum ya yapamayanlar ? Senden sarı olmas nan ![]()
10-02-2008, Saat: 12:32 AM
Sarıyı bende sevmem beyazını yerim hep
10-02-2008, Saat: 12:49 AM
bende senci olmak istiyorum ve gözlerimin yesil olmasında istiyorum
10-02-2008, Saat: 12:53 AM
Beyonceye benzersin
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|