10-02-2008, Saat: 12:54 AM
Bende California'ya gitmek istiyorum
miley17:
miley17:
|
sarıı sacc...!
|
|
10-02-2008, Saat: 12:54 AM
Bende California'ya gitmek istiyorum
miley17:
10-02-2008, Saat: 12:58 AM
AfrâsyâB Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Beyonceye benzersin Sen benziosun
10-02-2008, Saat: 12:59 AM
_BarBie_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sen benziosunBenzemiyorumda yakalarsam benzeticem ama ![]()
10-02-2008, Saat: 01:02 AM
Ahahahah
kolay gelsin
10-02-2008, Saat: 07:22 PM
AfrâsyâB Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Beyonceye benzersinben erkekim o olmaz
10-03-2008, Saat: 03:04 AM
casus021 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:olursın morelini bozma gökçe kardeşimaminn.....! fatih abicikim..
10-03-2008, Saat: 03:05 AM
_BarBie_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben sarıyımda noluo edd... aynen öLe canım böle boya qibi dursun istemiorum..
10-04-2008, Saat: 10:27 PM
chuLsuzz péri! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aminn.....! fatih abicikim..peri güzeli kardeşim dogal halin daha güzeldir senin için boş ver sarı saçı seni begenen böyle begensin
10-04-2008, Saat: 10:37 PM
ben kendimi sarısacLı beeniom ama:/
10-04-2008, Saat: 11:00 PM
elinden bir şey geliyorma sarı saçlı olmak için ya çakma sarı olursun yada dogal kalırsın
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|