01-23-2007, Saat: 01:53 PM
ölümü seçerdimm...
|
siz hangisini secerdiniz????
|
|
01-23-2007, Saat: 01:53 PM
ölümü seçerdimm...
01-23-2007, Saat: 03:41 PM
derdo Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben Hiç Gözümü Kirpmadan Aşağiyi Seçerdimm BİLMUKABELE
01-23-2007, Saat: 10:45 PM
kaybedeceğim şey ne olursa olsun ben aşaıyı aşkımı seçerdim tabikide
01-24-2007, Saat: 10:59 AM
eer sevqimz qerçekse direk aşşağı seçerdim yoqsa yukarıı
01-24-2007, Saat: 11:28 AM
yüksekliğe bağlı:yikildim: :yikildim: :yikildim:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|