Yorumları: 24,960
Konuları: 3,597
Kayıt Tarihi: Nov 2006
05-25-2007, Saat: 10:14 PM
Hayir GüzeLim KaLpsiz degiLsin...
Gayet sicak kanLi, Cana yakin bir Insansin...BöyLe bir Insan kaLpsiz oLurmu???
Hadi güL bakim
Yorumları: 3,458
Konuları: 161
Kayıt Tarihi: May 2007
05-25-2007, Saat: 10:17 PM
Yorumları: 24,960
Konuları: 3,597
Kayıt Tarihi: Nov 2006
05-25-2007, Saat: 10:19 PM
Tesekkür ederim Bitanem
Yorumları: 4,904
Konuları: 126
Kayıt Tarihi: Feb 2008
Yorumları: 4,843
Konuları: 293
Kayıt Tarihi: Sep 2007
03-30-2008, Saat: 01:21 AM
aaomm su konuyuda tam ben açıyodum şimdi ßi ßaktım surçLar aşık oLunCa neLer oluyor nyse
YENGEÇ AŞIK OLUNCA NELER OLUR ?
Siz aşka asla basit bir hikaye gözüyle bakamazsınız. Duygularınız çok yavaş bir şekilde filtreden geçercesine kalbinize iner ve sonunda tamamıyle sizi kaplar. Sizi esir aldığı o andan itibaren kalbinizin çarpmadığı tek bir an bile olmaz. Hayal gücünüz faaliyete geçer. Artık ne kendinize ne başkasına aitsinizdir. Bunların sonucunda aşkın ve tutkunun yaraladığı bir günah keçisine dönüşürsünüz. Size yardımcı olacak biri, sizden başkası değil yine ne yazık ki! Tekrar derlenip toparlanma yolunda tüm adımları kendiniz atmalısınız.
yanii :S
teşeKKürLéR NuR :tolga:
03-30-2008, Saat: 01:36 AM
Alıntı:sevdiğinizde yeri gögü inletiyorsunuz
burası harıc kalanı yalnış
Yorumları: 2,677
Konuları: 54
Kayıt Tarihi: Jan 2008
03-30-2008, Saat: 01:52 AM
KOÇ AŞIK OLUNCA NELER OLUR ?
Oyununuzu iyi saklıyorsunuz. Kavgacı havalarınızın ve gözüpek görünümüzün
ardında gerçek bir duygusalsınız. Ruhunuz aşk buyuruyor. "Seviyorum, o halde varım!" sözü yaşama nedeniniz. Partnerinizde kendinizde eksik özellikleri arıyorsunuz : Yumuşaklık,
diplomasi ve incelik...Çok sıcak bir insansınız. Bu özelliğiniz aynı zamanda en büyük açığınız. Kendinizi karşınızdakinin yerine koymayı bilemiyorsunuz. İster istemez ilişkinizde bütünleşmeyi yokuşa sürüyorsunuz.
ya bu ben olamam 
Yorumları: 9,060
Konuları: 2,434
Kayıt Tarihi: Jul 2006
Yorumları: 9,142
Konuları: 228
Kayıt Tarihi: Dec 2006
Yorumları: 15,120
Konuları: 937
Kayıt Tarihi: Apr 2007
03-30-2008, Saat: 03:02 AM
KOÇ AŞIK OLUNCA NELER OLUR ?
Oyununuzu iyi saklıyorsunuz. Kavgacı havalarınızın ve gözüpek görünümüzün
ardında gerçek bir duygusalsınız. Ruhunuz aşk buyuruyor. "Seviyorum, o halde varım!" sözü yaşama nedeniniz. Partnerinizde kendinizde eksik özellikleri arıyorsunuz : Yumuşaklık,
diplomasi ve incelik...Çok sıcak bir insansınız. Bu özelliğiniz aynı zamanda en büyük açığınız. Kendinizi karşınızdakinin yerine koymayı bilemiyorsunuz. İster istemez ilişkinizde bütünleşmeyi yokuşa sürüyorsunuz.
teşekkürler güzel yüreklim..
hepsine katılamıyorum
|