×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
beste yarışmadı:D
#11
SevDa YürekLi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Güzel Fikir...
Kim söyleyecek, Ben söyLerim[dermisim]Smile

Önce bi Admin'lerin görüslerini alalim, sonrasi kendiliginden gelir zaten..
Muhakkak vardir aramizda güzel Sesi olan(;

Hayirlisi olsun bakalim ..

evet ya vardır kesin bakalım neler olacak
Ara
Cevapla
#12
Smile-Smile

BakaLim ..
Ara
Cevapla
#13
vardırr yaff ama bana uyum sağlayacak varmıdır bilemem benden kötüsünü istemem benden iyisini heç istemem :yikildim:
Ara
Cevapla
#14
Ben hem solist hem besteci olurum Smile
Ara
Cevapla
#15
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben hem solist hem besteci olurum Smile
ben biliyordum saten sende gün yüzüne çıkmamış bi yetenek olduğunu
bakalım bi sonuç ne olacak artık herkes dökecek eteğindekileri Smile Smile
Ara
Cevapla
#16
Big GrinBig Grin abi bnde yetenek çokkk Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#17
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big GrinBig Grin abi bnde yetenek çokkk Big GrinBig Grin


deme bi sen bi pcko zaten üzerinize kimseyi tanımam valla
Ara
Cevapla
#18
ahaha saqolasında bu hakaretmiydi iltifatmıydı Big Grin
Ara
Cevapla
#19
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ahaha saqolasında bu hakaretmiydi iltifatmıydı Big Grin

iltifat tabeke ne olabilir SmileSmile
Ara
Cevapla
#20
İsteğiniz Yönetime Bildirilmiştir En Kısa Zamanda Konuyla İlgili Açıklama Yapılacaktır....




Saygılar...
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi