08-28-2007, Saat: 02:04 PM
benimkide hep öyle yaa
|
kontör...
|
|
08-28-2007, Saat: 02:04 PM
benimkide hep öyle yaa
08-28-2007, Saat: 10:07 PM
3 gün dayanmıyosa kesin yiyosundur
yaw en iyisi ne biliyo musun kontörlü değilde faturalı hat alcaksın
08-29-2007, Saat: 12:42 PM
ooo o zaman da fatura bizimkilere yazacak...
daha büyük dert ve daha çok gelr eminim nasıl olsa fatura gözümün önünde değil harcarım da harcarım...![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|