×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forumu Türkçe'ye Davet Ediyorum!
#11
güzel bir fikir bence..
Ara
Cevapla
#12
yha konuşmak ßaşka ßişey konuşmada taßiki türkçe oLcak ama ßn ßöLe rahat yazıyorum eL aLışkanLıqı oLmuş eqer ßöLe yazmamaya çaLışırsam zorLanıyorum sonuçta ßi aLışkanLık ama yinede yazmamaya çaLışırım Wink
Ara
Cevapla
#13
benimki daa fena bi alışkanlıktı çok iyi bilyosun ama bak insan isteyince yapıoBig Grin
ahhaha ((nası konuştum ben öle yav))
Âh be.
Ara
Cevapla
#14
bende denemeye çalışıcam artık kendimi kasarak yazıyorum kollarım agrıyor bölede :yikildim:
Ara
Cevapla
#15
diL bilgisi dersinde yazarım burda urasamıjam malesef bÖÖÖ
Ara
Cevapla
#16
Alıntı:[COLOR="DarkOrchid"]benimki daa fena bi alışkanlıktı çok iyi bilyosun ama bak insan isteyince yapıo
ahhaha ((nası konuştum ben öle yav))
[/COLOR]


[COLOR="Black"]yapıo değil yapıyor...
söylerken bile yanlış yapıyon...
taktım ben sana pcko çekeceğin var...
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#17
öyle bi düzgün Türkçe kullancam ki ağzın açık kalcakBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#18
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yapıo değil yapıyor...
söylerken bile yanlış yapıyon...
taktım ben sana pcko çekeceğin var...



madem basladık devanmını getırelım degılmı

yapıyon degıl yapıyorsun olacak Adem Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:
Ara
Cevapla
#19
hay eline sağlık serseri abi Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#20
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:öyle bi düzgün Türkçe kullancam ki ağzın açık kalcakBig Grin

bi değil bir
kalcak değil kalacak kullancam değil kullanacağım

yok pcko be senden türkçe öğretmeni olmaz sen yol yakınken vazgeç bu sevdadan
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  rica ediyorum asi_ve_mai 1 916 11-01-2008, Saat: 12:24 AM
Son Yorum: Leader
  gereginin yapılması taleb ediyorum casus021 13 1,782 10-10-2008, Saat: 02:46 AM
Son Yorum: Leader
  Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... Firari Fırtına 0 1,029 09-17-2008, Saat: 09:49 AM
Son Yorum: Firari Fırtına
  nick degişikligimi yapılmasını talep ediyorum casus021 23 2,322 09-16-2008, Saat: 06:42 PM
Son Yorum: casus021



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi