08-13-2007, Saat: 03:18 PM
güzel bir fikir bence..
|
Forumu Türkçe'ye Davet Ediyorum!
|
|
08-13-2007, Saat: 03:18 PM
güzel bir fikir bence..
08-13-2007, Saat: 03:27 PM
yha konuşmak ßaşka ßişey konuşmada taßiki türkçe oLcak ama ßn ßöLe rahat yazıyorum eL aLışkanLıqı oLmuş eqer ßöLe yazmamaya çaLışırsam zorLanıyorum sonuçta ßi aLışkanLık ama yinede yazmamaya çaLışırım
08-13-2007, Saat: 03:34 PM
benimki daa fena bi alışkanlıktı çok iyi bilyosun ama bak insan isteyince yapıo
![]() ahhaha ((nası konuştum ben öle yav)) Âh be.
08-13-2007, Saat: 03:37 PM
bende denemeye çalışıcam artık kendimi kasarak yazıyorum kollarım agrıyor bölede :yikildim:
08-13-2007, Saat: 03:39 PM
diL bilgisi dersinde yazarım burda urasamıjam malesef bÖÖÖ
08-13-2007, Saat: 03:58 PM
Alıntı:[COLOR="DarkOrchid"]benimki daa fena bi alışkanlıktı çok iyi bilyosun ama bak insan isteyince yapıo [COLOR="Black"]yapıo değil yapıyor... söylerken bile yanlış yapıyon... taktım ben sana pcko çekeceğin var...[/COLOR]
08-13-2007, Saat: 04:01 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yapıo değil yapıyor... madem basladık devanmını getırelım degılmı yapıyon degıl yapıyorsun olacak Adem miley17: miley17: miley17:
08-13-2007, Saat: 04:02 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:öyle bi düzgün Türkçe kullancam ki ağzın açık kalcak bi değil bir kalcak değil kalacak kullancam değil kullanacağım yok pcko be senden türkçe öğretmeni olmaz sen yol yakınken vazgeç bu sevdadan |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| rica ediyorum | asi_ve_mai | 1 | 916 |
11-01-2008, Saat: 12:24 AM Son Yorum: Leader |
|
| gereginin yapılması taleb ediyorum | casus021 | 13 | 1,782 |
10-10-2008, Saat: 02:46 AM Son Yorum: Leader |
|
| Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... | Firari Fırtına | 0 | 1,029 |
09-17-2008, Saat: 09:49 AM Son Yorum: Firari Fırtına |
|
| nick degişikligimi yapılmasını talep ediyorum | casus021 | 23 | 2,322 |
09-16-2008, Saat: 06:42 PM Son Yorum: casus021 |
|