×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
adminler duyun sesimi .....:)
#11
oo sen yine iisin ben ne hareket halinde nede park halinde hiç görmedim
Big GrinBig GrinBig Grin


acaba birisi bişimi yaptı diye merak ediyorum bitin hayatından endişe duymaktayım

Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#12
yine buldum wallaBig Grin...yine park etmiş bi yere...gehh bili bili biliBig Grin....ses çıkartmayın kandırıp yakalicamBig Grin
Ara
Cevapla
#13
yaw monitör hiç görmediği temizliği gördü bit yüzünden
bal dök yala ama ben hala göremedim
Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#14
benim profilimin orada park etmiş duruyor halaTongue...üstüne gelince ben bir küçük bitçixmişim yazıyorBig Grin
Ara
Cevapla
#15
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

yakalarsam öpücem o biti
Ara
Cevapla
#16
ufaCık ßiti kötü €meLLeriniSe ALet €tmein:kizgin: Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#17
Big Grin iyiki de admin deqiLim Big Grin
bende ama söyLicektim daha deqişik şeyLer yazaßiLirsiniz diye Big Grin
ben bit olsamm qeLip bana tıklayana saymadıqım şey kaLmaz :yikildim:
Ara
Cevapla
#18
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin eee desene isabet olmuş o zaman
bide bi ufak bitten yemediğimiz laf kalmayacaktı yoksa
Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#19
:yikildim: Yok aßi forum terßiye sınırını aşmam ßen ßit ßiLe oLsam :yikildim:
Ara
Cevapla
#20
seni gidi akıllı bit seni Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yönetim Duy Sesimi Yenemuko 18 2,507 11-04-2008, Saat: 02:36 AM
Son Yorum: CaNaT
  adminler MaNeSiA 30 2,870 01-08-2008, Saat: 02:15 AM
Son Yorum: AfrâsyâB
  Adminler Kulak Werin Diyecem Kulak Bi şe Yaramaz Burda :d :d:d aLy™ 0 545 09-03-2007, Saat: 12:31 PM
Son Yorum: aLy™



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi