×
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
Ana Sayfa
Arama
Üye Listesi
Ajanda
Yardım
Go
Series
Giriş Yap
Üye Ol
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.
Giriş Yap
Kullanıcı Adı/E-Posta
Şifreniz:
Şifremi Unuttum?
Beni Hatırla
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
:: Duygusuz.com
İstekleriniz
isyanım war ( çözülemiyor :):) )
Toplam (2) Sayfa:
« Önceki
1
2
Konuyu Oyla:
Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
1
2
3
4
5
Konu Görünümü
isyanım war ( çözülemiyor :):) )
Ñ•qÏα кJмÑ
Yeni Üye
Yorumları:
14,241
Konuları:
1,071
Kayıt Tarihi:
Sep 2006
Rep Puanı:
0
#11
10-05-2007, Saat: 09:52 PM
Admin istese siteyi sarı-lacivert bile yapar!
Mod'a n gerek var
Ara
Cevapla
adyge55
Yeni Üye
Yorumları:
12,716
Konuları:
35
Kayıt Tarihi:
Aug 2007
Rep Puanı:
0
#12
10-05-2007, Saat: 09:53 PM
sanırım burda admine gaz verme olayı var ama admin bu tür oyunlara gelmez
Ara
Cevapla
«
Önceki Konu
|
Sonraki Konu
»
Toplam (2) Sayfa:
« Önceki
1
2
Konuyu Yazdır
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi