10-30-2007, Saat: 06:40 PM
Tessekkür ederim nergizim eksik oLma ins. tanisali cok olmamasina ragmen hepinizi cok seviyorum (k)
|
İyiki Doğdun PEMBE :)
|
|
10-30-2007, Saat: 06:40 PM
Tessekkür ederim nergizim eksik oLma ins. tanisali cok olmamasina ragmen hepinizi cok seviyorum (k)
10-30-2007, Saat: 06:42 PM
pemße oLmuo Ama ßööLe
ßenden hıZLı ya$LanıoSun ii ki dooqdun a$kooMm
Âh be.
10-30-2007, Saat: 06:44 PM
:yikildim: Yok sen merak etme canim biz yaslansakta en populeriz
![]() Tsk ederim sende iyiki dogmussun PcKoPaTim Benim
10-30-2007, Saat: 06:46 PM
€wt
yiqidi öLdür hakkını yeme demi$Ler![]() ![]() aLLah war popüLerSin:tolga: ![]()
Âh be.
10-30-2007, Saat: 06:50 PM
senin kadar olmasada iste kendi capimizda yapioz bisiler
10-30-2007, Saat: 07:16 PM
ben olmasam kımsenın haberı yok ama bana bı tsk bıle edılmemıs bu konun acılamsında bıle en cok emegı bulunanım ama yok bır kucuk tsk bıle yok :S:S:S:S:S
10-30-2007, Saat: 07:18 PM
ıyıkı dogdun pembe ıyıkı varsınn
10-30-2007, Saat: 07:20 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aaaa SerSiiim sözum san degıl be pckom tsk etmesı gerekenler etmedı onlar utansın ![]() ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|