×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyi'ki Doğdun Elfîda (Derya)
#11
Alıntı:Üstad Tskler ya, çok duygulandim..
Basta Faruk olmak üzere herkese ayri ayri tsk ederim..

Tskler Antisos, Tskler Qetesh , Tskler çikitamuz ve Tskler YARGIÇ


Iyi ki sizlerde varsiniz arkadaslar..



Faruk ben hediye olarak Sudemimin son model bi resmini istiyorum, sadece bana özel olsun: )Wink

Tamam aga ayıp ediyosun. bu ay sana bi iki sevdiğim kitabı gonderıcem ıns olmessem.
(ıns sende seversın kıtapları) resımlerıde onun ıcıne koyarım artık. Smile

Bu hafta vıdeo ya cekemedım bızım zilliyi, yoksa gonderıcektımde, anneannesındeydı hafta sonu, bu hafta cekıp onuda gonderım Smile

Tekrardan ıyı dogmussun, nıce mutlu ve guzel yıllara...
Cevapla
#12
ıı dogdun nıce mutlu yıllara
Ara
Cevapla
#13
Tekrar tekrar tskler arkadaslarWink
Ara
Cevapla
#14
Dogumgününü en icten dileklerimle kalpten kutlarim Canim ..
Iyiki dogdun, iyiki varsin Smile

Sevdiklerine ile nice mutlu, saglikli ve huzurlu yillar gecirmen dilegile InsaAllah ..
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi