01-03-2008, Saat: 10:23 PM
MEsut bizim bi köylü var yapalım sana. Süper yemek yapar. Köylü möylü ama köyün en sosyetiği. Her gün iki tek atar. Yapalım sana onu
|
adminler
|
|
01-03-2008, Saat: 10:23 PM
MEsut bizim bi köylü var yapalım sana. Süper yemek yapar. Köylü möylü ama köyün en sosyetiği. Her gün iki tek atar. Yapalım sana onu
01-03-2008, Saat: 11:19 PM
Ben bu lafın altında pek hayra alamet bir yorum beklemiyorum
Bu köylü süt veriyo mu
01-03-2008, Saat: 11:50 PM
Çanıda varmı o köylünün
![]()
01-04-2008, Saat: 01:18 AM
Peki ya o köylü ne yer ? Ne içer ?
01-04-2008, Saat: 09:54 AM
Kendisi vejeteryandır.
01-04-2008, Saat: 01:24 PM
tolga bey merak etmein ewlenme teklif etmicem:yikildim:
ama esprilerimi admin varmı yokmu ona göre yapıcam
01-04-2008, Saat: 01:39 PM
asya sanki espiri yapınca adminler daha sonra okumıcak onu sen var ya alemsin ha
![]()
01-04-2008, Saat: 01:41 PM
![]() espri anında banlanmak kötü bi duygu
01-04-2008, Saat: 09:21 PM
Var olmama olasılığı olma ihtimali var
01-04-2008, Saat: 09:24 PM
Admin nick değişikliyle ilgileniyor musun
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Adminler Kulak Werin Diyecem Kulak Bi şe Yaramaz Burda :d :d:d | aLy™ | 0 | 545 |
09-03-2007, Saat: 12:31 PM Son Yorum: aLy™ |
|
| adminler duyun sesimi .....:) | GCLRNFNS | 25 | 2,367 |
09-02-2007, Saat: 10:47 PM Son Yorum: Firari Fırtına |
|