Yorumları: 12,020
Konuları: 712
Kayıt Tarihi: May 2006
01-11-2008, Saat: 11:17 AM
Bakımsızda olsa ,
Kadınlarımız dünyanın en güzel varlıklarıdır . Ana kutsaldır . Hakkı ödenemeyen tek varlıkdır . Kadın ise Anadır be kardeşim ... Anadır .....
Sevg ...
01-12-2008, Saat: 07:36 PM
ne karıma. ne kızıma. nede bacıma ızın verırım bu tur seylerı yapmasına kı yapamaz zaten.
ama tabı Kadının esıne guzel gorunmesı ıcın kendıne bakması cok dogal. (ucmadan)
Saolasın Fırarı
Yorumları: 12,020
Konuları: 712
Kayıt Tarihi: May 2006
01-13-2008, Saat: 05:10 PM
Yüreklerinize sağlık ...
Sevg ...
Yorumları: 10,413
Konuları: 248
Kayıt Tarihi: Jun 2007
01-13-2008, Saat: 05:12 PM
bu kadar makyaj bn yapsam nasıL oLurdumm
yaa bnce çok abartı makyaj oLsun takıLar oLsn hiç hoş değiL bnce..