×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saygıdeğer yönetim ve arkadaşlarım !!!
#11
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:avantco3.th.jpg

explorerke6.th.jpg

firefoxkz5.th.jpg


bunların hepsi farklı farklı browserlerdır yani internete girmemizi sitelerde dolaşmamızı sağlayan araçlar Smile

sitede sorun var sanırım şuan daha sonra hepsini yeniden ayarlarım Smile


çok teşekkür ederim yiğenim anladım biliyormuşum ben bunu ama ismini bilmiyorrdum öğrenmiş oldum Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetim. deli yürek 5 1,332 05-10-2009, Saat: 02:51 AM
Son Yorum: MorciveT
  Sayın Yönetim adyge55 8 1,557 03-11-2009, Saat: 11:06 AM
Son Yorum: adyge55
  çok sevgili yönetim :) kı@ymı@k=) 0 767 03-07-2009, Saat: 02:51 PM
Son Yorum: kı@ymı@k=)
  Yönetim Duy Sesimi Yenemuko 18 2,507 11-04-2008, Saat: 02:36 AM
Son Yorum: CaNaT
  Kamuoyu Yoklaması ... Yönetim'e Firari Fırtına 4 1,059 09-17-2008, Saat: 10:00 AM
Son Yorum: Firari Fırtına



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi