01-31-2008, Saat: 01:52 AM
ÖLÜM MELEÄžİ EÄžER GİTSEYDİN İNAN BUNDAN KENDİMİ SORUMLU TUTAR BENDE GİDERİDM.
|
2 gün snra siteden atılmak :(:(
|
|
01-31-2008, Saat: 01:52 AM
ÖLÜM MELEÄžİ EÄžER GİTSEYDİN İNAN BUNDAN KENDİMİ SORUMLU TUTAR BENDE GİDERİDM.
01-31-2008, Saat: 01:52 AM
saol bn olsam böle açıklama yerine siteden atardım ama siz bana dğru yolu gösterdiniz saol
işe ge çkalma işten atılmanı istemm
01-31-2008, Saat: 01:53 AM
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ÖLÜM MELEÄžİ EÄžER GİTSEYDİN İNAN BUNDAN KENDİMİ SORUMLU TUTAR BENDE GİDERİDM. niye kendini sorumlu tutuyorsunki :??:??
01-31-2008, Saat: 01:55 AM
ÖLÜM MELEÄžİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:niye kendini sorumlu tutuyorsunki :??:??BEN GELİNCE BÖYLE BİR KONU AÇTIN GALİBA BİLMEDEN KALBİNİ KIRACAK BİR ŞEY Mİ YAPTIM DİYE DÜŞÜNDÜM.
01-31-2008, Saat: 01:56 AM
ya hanı bı kac arkadas dedın ya pekı senınle sorunları neykı senı bu duruma kadar getırdıler
01-31-2008, Saat: 01:59 AM
piko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya hanı bı kac arkadas dedın ya pekı senınle sorunları neykı senı bu duruma kadar getırdıler yok aslında birşey dedikleri yokta biliyorum ama soğuk davranıyorlar
01-31-2008, Saat: 01:59 AM
hadi bn kaçar çıkıyım dışarı bunaldım
kaçırsınlar bni tekara byes herkese
01-31-2008, Saat: 02:00 AM
onları bosverın ya
fıkra anlatın ıste aksam aksam gerılmeyın bu sefer cıdden gıttım
01-31-2008, Saat: 02:01 AM
okı soguk davranıyolarsa sende fazla dıaloga gırme olay cozulur bosver
01-31-2008, Saat: 02:12 AM
sınıfında da seni sevmiyenler olabilir bu yüzden okuldan ayrılmak istiyomusun yoooo
buna pire için yorgan yakıyosun denir salla seni sevmiyeni sen hiç sevme seni saymıyanı sen hiç sayma
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|