02-09-2008, Saat: 01:09 PM
yok kalsın benim varkı bitane daha msn


hatta ikitane
sağol ablacım haber verdiğin için çok teşekür ederim sana



hatta ikitane
sağol ablacım haber verdiğin için çok teşekür ederim sana
|
uyuz sinir oldum....
|
|
02-09-2008, Saat: 01:09 PM
yok kalsın benim varkı bitane daha msn
![]() ![]() ![]() hatta ikitane![]() sağol ablacım haber verdiğin için çok teşekür ederim sana
02-09-2008, Saat: 01:11 PM
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:GEÇMİŞ OLSUN DENİZİM aşkolsun esra yaa insan bize de sölerrr dimii bizde aldık dosyayı önemlidir die koynumuzda sakladık yaa.....
02-09-2008, Saat: 01:15 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sana da iiLik yaRamıo ßea var ya istemiyorum boş ver ondan diyroum yine sağol
02-09-2008, Saat: 01:16 PM
ne dosyası gönderi o öyle ya
![]() ![]() ![]()
02-09-2008, Saat: 01:18 PM
versen şaşarım zaten
![]()
02-09-2008, Saat: 01:22 PM
isteimiyroum bende şimdi
![]() ![]() ![]()
02-09-2008, Saat: 01:58 PM
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aşkolsun esra yaa insan bize de sölerrr dimii ![]() söylerdim de Atilla o sırada sen msn de yoktun ki nasıl aldın o dosyayı annamadım ben ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm | PrinceSs | 7 | 1,457 |
04-09-2022, Saat: 06:36 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|