Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
03-23-2008, Saat: 08:33 PM
Kesinlikle katılıyorum uyuz olmak.. aslında bu durum insanın yüregini acıtıyo sen emek veriyosun kalemine döküyosun ama başkaları hiç bişey yapmadan yayınlıyo ne yazık ki bu durum var...Keşke o kişiler kendilerini yazanların emek harçıyanların yerine koyabilse ne yazık ki o düşüncede bile degiller...Belki içinlerindeki vicdan uyanır bigün onlarda yazıp emek verdikleri bişeyin bi başkası tarafından hiç bir emek harcanmadan ortaaya konuldugu zaman anlar tabi anlarlarsa ben hiç sanmıyorum ama.....
Saygılarımla
Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
03-23-2008, Saat: 08:54 PM
Kesinlikler haklısınn haklıya bi söz denilemez.....