04-02-2008, Saat: 06:49 PM
İstediğin oldumu Ezgi?
|
imzami degistiremiyorum !!
|
|
04-02-2008, Saat: 06:49 PM
İstediğin oldumu Ezgi?
04-02-2008, Saat: 06:49 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:orda bi kizim olana kada yazio gerisini sen dusun tmm işde düşününce en güzeli olarak sen kalıorsun geriye
04-02-2008, Saat: 06:50 PM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İstediğin oldumu Ezgi? umarım bizi uyarmazsın isteği sohbete çevirdik die
04-02-2008, Saat: 06:51 PM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İstediğin oldumu Ezgi?yilmaz abi sagolasin ellerin dert gormesin fakat renk ve smiley nerde :'(
04-02-2008, Saat: 06:52 PM
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tmm işde düşününce en güzeli olarak sen kalıorsun geriyeeee demekki benim
04-02-2008, Saat: 06:53 PM
Ezgicim sen kodları tam olarak silmemişsin o yüzden olmamış kontrol panelinden eklemeyi dene bakalım olacak mı?
04-02-2008, Saat: 06:54 PM
peki tesekur ederim saol yilmaz abi
04-02-2008, Saat: 06:55 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:eee demekki benim o zaman vatan'a millet'e hayırlı olsun
04-02-2008, Saat: 06:56 PM
olmuyor yilmaz abi :'(
04-02-2008, Saat: 06:57 PM
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:o zaman vatan'a millet'e hayırlı olsuntesekurler
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İmzamı bu şekilde yaparsanız sevinirim ... | Firari Fırtına | 46 | 3,670 |
07-20-2008, Saat: 07:35 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|