05-19-2008, Saat: 10:08 PM
Anlayışın için teşekkürler Hüseyincim. BU arada nişanlanıyormuşsun, hayırlısı olsun...
|
Kişisel rütbe olsa:
|
|
05-19-2008, Saat: 10:08 PM
Anlayışın için teşekkürler Hüseyincim. BU arada nişanlanıyormuşsun, hayırlısı olsun...
05-19-2008, Saat: 10:08 PM
Antisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yarbay olmak istiyom Sen benim sol kolumsun
05-19-2008, Saat: 10:09 PM
senide albay yaptım
musti bu aarda yarbaymı üstün albaymı
05-19-2008, Saat: 10:14 PM
albay ama o başkabiryerden kaybediyor
mesut abi sende benim canım abimsin yaw
05-19-2008, Saat: 10:17 PM
Iyıde bu zaten 15 000 Post gecen uyeLere ve Vıp UyeLere Tanınmıs Bı Hak :
![]() ![]() ![]() SekıL a.. ( Ben ![]() ![]() )
05-19-2008, Saat: 10:18 PM
15 000
3 134 - -------- 11 866 çok varmış
05-19-2008, Saat: 10:21 PM
Çok yok bence
Serseriye çok gelmemiş bakın, ne güzel de gülüyor
05-19-2008, Saat: 10:22 PM
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sen benim sol kolumsuniçim rahatladı ![]() allahtan sağ elini kulanıosun
05-20-2008, Saat: 09:53 AM
Antisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:15 000 süperSin
05-20-2008, Saat: 10:08 AM
walla banada çok var
1 senedir burdaım ama
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Anılarımız altında bir katagori olsa .. | €BeRimSin | 17 | 2,704 |
09-10-2008, Saat: 05:16 AM Son Yorum: chatlaq |
|
| Şiirler ve Kişisel Yazılar ... | €BeRimSin | 2 | 926 |
04-01-2008, Saat: 12:23 PM Son Yorum: CaNaT |
|
| kişisel resim nasıl ekleyebilirm yardım edin | korkusuz | 2 | 928 |
07-27-2007, Saat: 10:23 PM Son Yorum: CReATuRE |
|
| Anketler i?in ayr? yer olsa | Pessimist | 2 | 1,087 |
09-10-2006, Saat: 07:45 PM Son Yorum: AdAmIn1i |
|