05-25-2008, Saat: 12:16 AM
susun
ben varken kimse sise oy vermeyecek
şaka bi yana yönetim bilir tabi
ben varken kimse sise oy vermeyecek

şaka bi yana yönetim bilir tabi
|
Yönetimden Ricamdır...
|
|
05-25-2008, Saat: 12:16 AM
susun
ben varken kimse sise oy vermeyecek ![]() şaka bi yana yönetim bilir tabi
05-25-2008, Saat: 12:19 AM
hihhhhhhhhhh oy istiyen kim istemiyoz biz yenemukoyla demii
![]() ![]() bizim oyumuz bize yeter
05-25-2008, Saat: 12:28 AM
haftanın yazısını bir konu içinde oylucaksanız oylar açık olmalı forumda aktif olanların oyu geçerli olmalı bence
oyların kimin verdiğini gösteren bişey var merak etmeyin..
05-25-2008, Saat: 12:29 AM
Antisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:haftanın yazısını bir konu içinde oylucaksanız oylar açık olmalı forumda aktif olanların oyu geçerli olmalı benceTeşekkürler Mustafa .. ![]() ![]()
05-25-2008, Saat: 12:32 AM
DeNeNMeSinDe YaRaR WaR TaTLıım
![]() ![]() FarKLıLıK aDıNa ßen ßiLmez YöNeTiim ßiLir :yikildim::yikildim:
05-25-2008, Saat: 12:34 AM
speedy_girl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:DeNeNMeSinDe YaRaR WaR TaTLıımÖyle tabi Aynurum Denemekten bişi kaybetmeyiz demi... Yine de yönetim biliyo tabi.. ![]() ![]()
05-25-2008, Saat: 01:36 AM
![]() Yönetime laf yok banlarım haa ![]() Konunun bir yararı olacağını sanmıyorum arkadaşlar... Klasik geldi, daha çekici birşeyler bulursak düşünülebilir. Teşekkürler canım ilgin için.
05-25-2008, Saat: 01:45 AM
Yönetime laf etmiyoruz ki ediyorsak ta tabiki banlayabilirsiniz..(:
Teşekkür ederim zaman ayırıp baktığınız için Mesut bey... O zaman daha çekici bir istek bulduğumda görüşmek üzere yeni istekler de ![]() ![]()
05-25-2008, Saat: 01:55 AM
Bekliyorum
Çok ciddiyim yeni fikirlere herzaman açığız...
05-25-2008, Saat: 02:04 AM
herkes laf sokmuş
ben seni savundum şimdi yeni ve ilgi çekici bi istekle karşındaım BENİ ADMİN YAP
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Sayın Yönetimden Ricam: | *Asİ-yÜrEk* | 11 | 2,053 |
05-03-2008, Saat: 04:36 PM Son Yorum: _PssmsT_aLoNe_ |
|
| YöneTimden son Bir İsteqim var.. | PrinceSs | 6 | 1,108 |
05-01-2007, Saat: 04:55 PM Son Yorum: :.GöZyAşI.: |
|