×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yönetimden Ricamdır...
#11
susunBig Grin

ben varken kimse sise oy vermeyecekTongue

şaka bi yana yönetim bilir tabi
Ara
Cevapla
#12
hihhhhhhhhhh oy istiyen kim istemiyoz biz yenemukoyla demiiBig GrinTongueTongue bizim oyumuz bize yeterBig Grin
Ara
Cevapla
#13
haftanın yazısını bir konu içinde oylucaksanız oylar açık olmalı forumda aktif olanların oyu geçerli olmalı bence

oyların kimin verdiğini gösteren bişey var merak etmeyin..
Ara
Cevapla
#14
Antisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:haftanın yazısını bir konu içinde oylucaksanız oylar açık olmalı forumda aktif olanların oyu geçerli olmalı bence

oyların kimin verdiğini gösteren bişey var merak etmeyin..
Teşekkürler Mustafa ..SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#15
DeNeNMeSinDe YaRaR WaR TaTLıım SmileSmileSmile FarKLıLıK aDıNa Smile

ßen ßiLmez YöNeTiim ßiLir :yikildim::yikildim:icon10.gif
Ara
Cevapla
#16
speedy_girl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:DeNeNMeSinDe YaRaR WaR TaTLıım SmileSmileSmile FarKLıLıK aDıNa Smile

ßen ßiLmez YöNeTiim ßiLir :yikildim::yikildim:icon10.gif
Öyle tabi Aynurum Smile
Denemekten bişi kaybetmeyiz demi...
Yine de yönetim biliyo tabi..SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#17
Big Grin

Yönetime laf yok banlarım haa Smile Wink


Konunun bir yararı olacağını sanmıyorum arkadaşlar... Klasik geldi, daha çekici birşeyler bulursak düşünülebilir.


Teşekkürler canım ilgin için.
Ara
Cevapla
#18
Yönetime laf etmiyoruz ki ediyorsak ta tabiki banlayabilirsiniz..(:
Teşekkür ederim zaman ayırıp baktığınız için Mesut bey...
O zaman daha çekici bir istek bulduğumda görüşmek üzere yeni istekler de SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#19
Bekliyorum Smile

Çok ciddiyim yeni fikirlere herzaman açığız... Wink
Ara
Cevapla
#20
herkes laf sokmuşBig Grin ben seni savundumBig Grin


şimdi yeni ve ilgi çekici bi istekle karşındaımBig Grin
BENİ ADMİN YAPBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetimden Ricam: *Asİ-yÜrEk* 11 2,053 05-03-2008, Saat: 04:36 PM
Son Yorum: _PssmsT_aLoNe_
  YöneTimden son Bir İsteqim var.. PrinceSs 6 1,108 05-01-2007, Saat: 04:55 PM
Son Yorum: :.GöZyAşI.:



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi