Yorumları: 6,265
Konuları: 230
Kayıt Tarihi: Dec 2007
06-09-2008, Saat: 09:13 PM
Çok saçma yaa İnsanları kıyafetleriyle ölçmemek gerek ..ne insanlar gördüm üstünde elbise yok ne elbiseler gördüm İçinde insan yok die boşe dememişler ...giyime takılma
Yorumları: 5,663
Konuları: 402
Kayıt Tarihi: Feb 2008
06-09-2008, Saat: 09:44 PM
İnsanLarın dış görünüşLerine bakıp onLarı değerLendirme bence..
Madem giydikLerini beğenmiyorsun kendinde kaLsın
Yorumları: 4,505
Konuları: 183
Kayıt Tarihi: Mar 2008
06-09-2008, Saat: 10:41 PM
zewk meselesi ayrı war mı yok mu bilemezsinn