06-14-2008, Saat: 04:14 PM
nice mutLu yıLlara ßaRßi€
|
BaRbİe'm Iyıkı Dogdun..
|
|
06-14-2008, Saat: 04:14 PM
nice mutLu yıLlara ßaRßi€
06-14-2008, Saat: 05:49 PM
börekimmmm benim ya iyiki varsınnn mucukkkkkkkkk sanaaa .Rabbime şükür .. anana babana çok teşekkür seni çoks eviyorum börekim du sana bi kaç hediye kapıp gelim yaa......
![]() ![]()
06-14-2008, Saat: 05:49 PM
Böcük Adlı Kullanıcıdan Alıntı:D0qum qünün kuTLu 0Lsun..x) Sağ ol canım.. ![]()
06-14-2008, Saat: 05:50 PM
Nurcan:) Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nice mutLu yıLlara ßaRßi€ Teşekkür ederim Nurcan..
06-14-2008, Saat: 05:51 PM
ZeNabiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:börekimmmm benim ya iyiki varsınnn mucukkkkkkkkk sanaaa .Rabbime şükür .. anana babana çok teşekkür seni çoks eviyorum börekim du sana bi kaç hediye kapıp gelim yaa...... Sen varken gerek yok hediyeye börekim McXxX Sende iyi ki varsın..![]() Teşekkür ederim tatlım...
06-14-2008, Saat: 05:52 PM
Dogum günün Kutlu oLsun Barbie ..
06-14-2008, Saat: 05:54 PM
ѕαкℓıмѕıη Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dogum günün Kutlu oLsun Barbie .. Teşekkür ederim Saklımsın..
06-14-2008, Saat: 05:56 PM
Rica ederim
06-14-2008, Saat: 06:01 PM
![]() börekime pastayaptım mumumuz kalmamış artık idare et
06-14-2008, Saat: 06:02 PM
Dogum gunun kutlu oLsun..Al bu canım Senın OLsun... Acıda tatLıda GızLıde SakLıda Sevgınde ofkende ..SenınLeyım Canım...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|