06-16-2008, Saat: 11:57 PM
yine gittiiiiiiiiiii! :'(
|
Msn gibi
|
|
06-16-2008, Saat: 11:57 PM
yine gittiiiiiiiiiii! :'(
06-16-2008, Saat: 11:57 PM
tavsiyene uymalıydım
06-16-2008, Saat: 11:59 PM
ya sıkma kısı
![]() ilk günden ben yeteri kdr baydım senin yerine
06-17-2008, Saat: 12:01 AM
bebem benden sıkılmazki
06-17-2008, Saat: 12:02 AM
benimkide gitti iimi
06-17-2008, Saat: 12:03 AM
oh canıma deysin dersen gider tabi
06-17-2008, Saat: 12:05 AM
geldi yine
06-17-2008, Saat: 12:06 AM
ben bıktım iptal ettim açılmaı
06-17-2008, Saat: 12:06 AM
yazılanlar gitmiyo fkt
06-17-2008, Saat: 12:08 AM
ben yataım
![]() aşkıma slm söle aşkım ![]() amma kurdum cümlei
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Kız gıbı davrananlara | blue_belial | 7 | 1,365 |
06-12-2008, Saat: 01:01 AM Son Yorum: nry8 |
|
| rock dinlemeyip de dinlermiş gibi gösterenlere uyuzun alasını oluyourm | nry8 | 3 | 1,018 |
06-11-2008, Saat: 06:02 PM Son Yorum: seboist_vbulletin3_import10573 |
|
| Bende uyus olurum bal gibi :D | riukeen | 9 | 1,294 |
08-27-2007, Saat: 04:31 PM Son Yorum: Rüya Güzeli |
|
| kimse göründüğü gibi değildir be arkadaş ! | bilgeis | 17 | 2,358 |
07-20-2007, Saat: 09:23 PM Son Yorum: kankusturucu |
|