×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
♥ Yargıç, Iyiki Varsın ♥
#11
Nice yıllara abi:tolga:

İyi ki doğdun..Cool
Âh be.
Ara
Cevapla
#12
doğum günün bugün


sen
içindeki mutluluğu
yüreğindeki sevdayı
tenindeki ıslaklığı
sakın kaybetme
hüzünlerin ve acıların daha fazlası gelse de
kahırların ağıtları sel olup aksa da bedeninden
yaşadıklarına inat
Seni seven birinin olduğunu hatırlayıp
gülümse olmaz mı?
Çünkü
doğduğun bugün
doğum günün senin
bir tanem
Ara
Cevapla
#13
Allah mutluluklar versin bir ömür boyu beraber olursunuz inşallah Allah sizi birbirinizden ayırmasın inşallah mutluluğunuz daim olsun Allah size birbirinizin acısını göstermesin inşallah.
Ara
Cevapla
#14
rapunzel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet benimle dünya evine giriyor :k:
biz hep mutluyuz.sağol iyi dileklerin için.Confusedirit:

HönK :eek:
Âh be.
Ara
Cevapla
#15
bebem burda mısın? Big Grin
aşkımızı saklamanın bir gereği yok diye düşündüm Big Grin
Ara
Cevapla
#16
iiki doğdun

allah mesut etsin abicim..Smile
Ara
Cevapla
#17
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:HönK :eek:

yıldırım nikahıylan evlencez Big Grin
Ara
Cevapla
#18
Delikanli_yurek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Allah mutluluklar versin bir ömür boyu beraber olursunuz inşallah Allah sizi birbirinizden ayırmasın inşallah mutluluğunuz daim olsun Allah size birbirinizin acısını göstermesin inşallah.

teşekkürle inşallah...
Ara
Cevapla
#19
Şaşşırdım Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#20
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şaşşırdım Tongue

aşk böle bişey işte birden ani kararlar aldırıyor.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla
  İyiki doğdun EndLess Yaeşaren 9 1,664 05-06-2011, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,603 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK



Konuyu Okuyanlar: