06-22-2008, Saat: 01:50 PM
Nice yıllara abi:tolga:
İyi ki doğdun..
İyi ki doğdun..
Âh be.
|
♥ Yargıç, Iyiki Varsın ♥
|
|
06-22-2008, Saat: 01:51 PM
doğum günün bugün
sen içindeki mutluluğu yüreğindeki sevdayı tenindeki ıslaklığı sakın kaybetme hüzünlerin ve acıların daha fazlası gelse de kahırların ağıtları sel olup aksa da bedeninden yaşadıklarına inat Seni seven birinin olduğunu hatırlayıp gülümse olmaz mı? Çünkü doğduğun bugün doğum günün senin bir tanem
06-22-2008, Saat: 01:51 PM
Allah mutluluklar versin bir ömür boyu beraber olursunuz inşallah Allah sizi birbirinizden ayırmasın inşallah mutluluğunuz daim olsun Allah size birbirinizin acısını göstermesin inşallah.
06-22-2008, Saat: 01:52 PM
rapunzel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet benimle dünya evine giriyor :k: HönK :eek: Âh be.
06-22-2008, Saat: 01:53 PM
bebem burda mısın?
![]() aşkımızı saklamanın bir gereği yok diye düşündüm
06-22-2008, Saat: 01:53 PM
iiki doğdun
allah mesut etsin abicim..
06-22-2008, Saat: 01:53 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:HönK :eek: yıldırım nikahıylan evlencez
06-22-2008, Saat: 01:54 PM
Delikanli_yurek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Allah mutluluklar versin bir ömür boyu beraber olursunuz inşallah Allah sizi birbirinizden ayırmasın inşallah mutluluğunuz daim olsun Allah size birbirinizin acısını göstermesin inşallah. teşekkürle inşallah...
06-22-2008, Saat: 02:02 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şaşşırdım aşk böle bişey işte birden ani kararlar aldırıyor. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|
| İyiki doğdun EndLess | Yaeşaren | 9 | 1,664 |
05-06-2011, Saat: 12:06 AM Son Yorum: Yaeşaren |
|
| ÇiLek'im .. İyiki varsın | Yaeşaren | 14 | 2,603 |
03-15-2011, Saat: 03:02 AM Son Yorum: ÇiLeK |
|