07-07-2008, Saat: 07:11 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bulanıklığı diyosun demi?
evet mertim onu diyorumm neden oldukii
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
sebep nediiir??
|
|
07-07-2008, Saat: 07:11 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bulanıklığı diyosun demi? evet mertim onu diyorumm neden oldukii
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 07:12 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kaldır bidaa kur ne biçim pcn var.. ![]() ![]() öyle işte benimkide
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 07:14 PM
son durum ne..
07-07-2008, Saat: 07:18 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:son durum ne.. aynııı vallaa öyle takılıyo heralde bunalıma girmiş
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 07:20 PM
hmm ama masaustune yakısmaı..
07-07-2008, Saat: 07:21 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hmm ama masaustune yakısmaı.. ![]() ![]() ![]() yakışmasına mı bakıcaktık şekerim istersen hemen ayrı bi yere taşimm beğenmediysen
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 07:23 PM
yakısmıs dicektim yannıs olmus..:yikildim:
07-07-2008, Saat: 07:29 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yakısmıs dicektim yannıs olmus..:yikildim: iyi o zaman kalsın ne dimmm
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 10:41 PM
((UYFOR)) Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet mertim onu diyorumm neden oldukii sıcaklardan ![]() büzüşüyo herşey
07-07-2008, Saat: 11:13 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sıcaklardan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hımm haklısın canımmm
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|