×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sebep nediiir??
#11
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bulanıklığı diyosun demi?

evet mertim onu diyorumm neden oldukii
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#12
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kaldır bidaa kur ne biçim pcn var..Big GrinBig Grin:

Big GrinBig GrinBig Grin öyle işte benimkideBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#13
son durum ne..Big Grin
Ara
Cevapla
#14
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:son durum ne..Big Grin

aynııı vallaa Big Grin öyle takılıyo heralde bunalıma girmişBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#15
hmm ama masaustune yakısmaı..Big Grin
Ara
Cevapla
#16
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hmm ama masaustune yakısmaı..Big Grin

Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin yakışmasına mı bakıcaktık şekerim Big Grin istersen hemen ayrı bi yere taşimm beğenmediysenTongue
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#17
yakısmıs dicektim yannıs olmus..:yikildim:
Ara
Cevapla
#18
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yakısmıs dicektim yannıs olmus..:yikildim:

iyi o zaman kalsın ne dimmm
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#19
((UYFOR)) Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet mertim onu diyorumm neden oldukii

sıcaklardan Tongue

büzüşüyo herşey
Ara
Cevapla
#20
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sıcaklardan Tongue

büzüşüyo herşey

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin hımm haklısın canımmm
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi