×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ismime yazık :(
#11
oysa ki ben,

bana 'méyt' denilmesine bayılıyorum :yikildim: Tongue
Ara
Cevapla
#12
:yikildim: sana artık mertcan değiL, meytcan diyicemBig Grin

benim söyLenmesinde bi sorun yok da yamur yazıyolar sınav belgelerine fln uyuz oluyorum Tongue

bari iki tane 'a' yapıp yaamur desinLer tonLamaLara dikkat etsinLer hıh.! Tongue
Ara
Cevapla
#13
onlarda birşeymi bana hüsam diyen bile var hüso deseler neyse ama hüsam uyuz ediyor beni MERVE takma yaa.
Ara
Cevapla
#14
Zaman gelecek onu bile diyemeyecekler. Bence doya doya ismini söylediklerinde onları dinle ve her seferinde sarıl, öp...
Ara
Cevapla
#15
ovv sen bunamı üzülüon ..benim hoşuma gidiyo değişik şekilelrde ismimin söylenmesi gugu diyen var dudu diyen var varda var
Ara
Cevapla
#16
maviboncuq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ovv sen bunamı üzülüon ..benim hoşuma gidiyo değişik şekilelrde ismimin söylenmesi gugu diyen var dudu diyen var varda var

evet Big Grin başka şey desinlerde mevre demesinler istiyorummmBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#17
sen bizim mervemizsin ki bebişimBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#18
mevre Smile...
Ara
Cevapla
#19
nry8 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen bizim mervemizsin ki bebişimBig GrinBig Grin
sağol fıstığımmConfusedmiley14:
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#20
maviboncuq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:mevre Smile...

deme kııızzBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi