07-19-2008, Saat: 10:09 PM



Uyumak .... özlemişim .............
|
İmzamı bu şekilde yaparsanız sevinirim ...
|
|
07-19-2008, Saat: 10:09 PM
![]() ![]() ![]() Uyumak .... özlemişim .............
07-19-2008, Saat: 10:11 PM
sen yönetim mönetim değilsin
![]() olsaydın kendi imsanı kendin deiştirirdin ![]() ben kımmız olaım senin imzana 5 kere koycam o yazıyı
07-19-2008, Saat: 10:14 PM
Hımmm ........... diyosunnnnnnnnnn
07-19-2008, Saat: 10:21 PM
söz veriom
07-19-2008, Saat: 11:17 PM
imza isteyebiliyomuyuz
![]() ![]() hana
07-19-2008, Saat: 11:18 PM
Elbetteki ....
Duygusuzda hizmette sınır yokdur ......... Sevg ...
07-19-2008, Saat: 11:21 PM
ben yeni duydum
![]() ![]() ![]() ![]() tşkler....
07-19-2008, Saat: 11:23 PM
Önmeli değil ...
Sevg ...
07-19-2008, Saat: 11:24 PM
İmzalayın beniiiiiiiiii!
07-19-2008, Saat: 11:24 PM
hemn
![]() ![]() ![]() ... nasıl bi imzalama isitosun
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Yetkililer İlgilenirse Sevinirim... | play-54 | 0 | 598 |
06-16-2008, Saat: 06:48 PM Son Yorum: play-54 |
|
| Sadece Yönetim Bakarsa Sevinirim: | *Asİ-yÜrEk* | 23 | 2,438 |
04-30-2008, Saat: 02:40 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|
| ////7%+%+bir Bakarsaniz Sevinirim | H A N D E | 0 | 598 |
04-22-2008, Saat: 12:02 PM Son Yorum: H A N D E |
|
| imzami degistiremiyorum !! | (¯`•._ αѕιÏÑєη | 37 | 3,226 |
04-05-2008, Saat: 03:30 PM Son Yorum: (¯`•._ αѕιÏÑєη |
|