07-19-2008, Saat: 11:34 PM
bnde koyu gri olmak istiyorum..biri bizi duysunn biz garibanızzzzzzz bize yardım edin sevap işleyin
|
gariban sevindirmek sevapmış:D
|
|
07-19-2008, Saat: 11:34 PM
bnde koyu gri olmak istiyorum..biri bizi duysunn biz garibanızzzzzzz bize yardım edin sevap işleyin
07-19-2008, Saat: 11:35 PM
ya konumun içine ettinis
07-20-2008, Saat: 08:09 PM
yedek admin oLaraktaN izin vermiyorum kırmızı olmana =/
07-20-2008, Saat: 09:26 PM
babucumun admini
07-20-2008, Saat: 10:29 PM
bende mavili olmak istiyorum neolacak şimdik
![]() ![]() ![]()
07-20-2008, Saat: 10:33 PM
Bana üç beş kuruş atın hallederiz
![]() burayıda komedi bölümüne çevirdiniz ya
07-20-2008, Saat: 10:48 PM
doğam komikse elden ne gelir
07-20-2008, Saat: 11:11 PM
Doğada mı yaşıyon sen
07-21-2008, Saat: 09:58 PM
hyr çayırda
07-21-2008, Saat: 10:02 PM
ßende Pembe oLmak İstiyorum..
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|