08-05-2008, Saat: 11:53 PM
ya biliyoruz espri yaptık manyak herifler 
bide açıklama yapıyolar ya :yikildim:
hey Allah'mmm xD

bide açıklama yapıyolar ya :yikildim:
hey Allah'mmm xD
|
kıl oldum abi.. xD
|
|
08-05-2008, Saat: 11:53 PM
ya biliyoruz espri yaptık manyak herifler
![]() bide açıklama yapıyolar ya :yikildim: hey Allah'mmm xD
08-05-2008, Saat: 11:55 PM
olum snn uzerinden anlatıok sen ii bi ornek teskil edion..D:
08-05-2008, Saat: 11:56 PM
bunların sanırım türkçe karşılığı yok
![]() olsaydı türkçe karşılığını yazarlardı die düşünüorm
08-05-2008, Saat: 11:59 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya biliyoruz espri yaptık manyak heriflerhaha LOL sn çoq süpersn...
08-06-2008, Saat: 12:01 AM
LoL
buda türkçe galiba
08-06-2008, Saat: 12:02 AM
vay vay asya ablam konumapost atmıs..
![]()
08-06-2008, Saat: 12:05 AM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:LoLevet ....
08-06-2008, Saat: 12:11 AM
belli
düşündümde hani az önce yorum yaptıın o bayraktaki muhabbete döndü konu bu ülke için nelere katlanıldı ama an la ya na
08-06-2008, Saat: 12:15 AM
yapma bunu asya abla...tamam artık türkçe konuşuyorum...
08-06-2008, Saat: 12:18 AM
istediğimde buydu
![]() ilgin için teşekkür ederim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Uyuza Uyuz Oldum..:=) | €BeRimSin | 7 | 1,494 |
04-04-2022, Saat: 09:11 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Uyuz oLmadım ,, qıCık oLdum | # Pè®iM§ii # | 19 | 3,212 |
03-08-2010, Saat: 11:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| Uyuz Oldum | # Pè®iM§ii # | 12 | 2,072 |
12-05-2009, Saat: 10:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| kıl oldum | casus021 | 8 | 1,309 |
09-26-2008, Saat: 08:28 PM Son Yorum: Patikli_Penguen |
|