08-18-2008, Saat: 06:21 PM
Bence değişmeyelim , böyle kalsın sana yakışıyor .
Sevg ...
Sevg ...
|
chatlaq - GöKaLp
|
|
08-18-2008, Saat: 06:21 PM
Bence değişmeyelim , böyle kalsın sana yakışıyor .
Sevg ...
08-18-2008, Saat: 10:13 PM
Zaten Deişmi0 aßiCiim (:
08-18-2008, Saat: 10:28 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hafta sonu var Tmm Hafta $oNu ßéKLiyoRum
08-19-2008, Saat: 01:55 AM
amann bence deiştirme böle daha ii
08-19-2008, Saat: 04:54 AM
DeğişmiO ztn vazgeçiLdi qzLmm
08-19-2008, Saat: 05:19 PM
deişme bu güzel. :..
08-23-2008, Saat: 06:47 PM
kızım nickin qibi chatlaqsın Hémdé tam chatlaq dünyada ne chatlaqlar gördüm ama senin gibisini hyr dünyada bulunmaz bir karakterr
![]() XD
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|