11-16-2008, Saat: 06:54 PM
NasıL geçti diye soranın sınavı mutLaka iyi geçmiştir ..
Ve sınavının iyi geçtiğini göstermek maksatLı bir harekettir ..x)
Ve sınavının iyi geçtiğini göstermek maksatLı bir harekettir ..x)
|
Sınavdan Sonra Nasıl Geçti Sorusuna...uyyyusss oluyorum
|
|
11-16-2008, Saat: 06:54 PM
NasıL geçti diye soranın sınavı mutLaka iyi geçmiştir ..
Ve sınavının iyi geçtiğini göstermek maksatLı bir harekettir ..x)
12-02-2008, Saat: 11:52 PM
Sorma sebepleri kendilerini kıyaslamak isteyişleridir. Çaktırmadan, kendi aklında ağırlık terazisi kurup kendini mutlu etmek ister. Sınavınız iyi geçtiyse sevinmiş gibi yaparlar ama içlerinden haapşıııı
12-04-2008, Saat: 12:15 AM
işin ilginç tarafı dikkat ettimde o soruyu soranların sınavı garanti iyi gecmiş oluyor
12-15-2008, Saat: 06:32 PM
nazarboncuqu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:iyi geçerse sorun yok daa...aynenn yaa
12-25-2008, Saat: 04:29 AM
diecen aslnda sanane lan bnm sınavımdan diede denmio işte XD
01-17-2009, Saat: 01:22 PM
Surat ifademden anla alahalaa
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,102 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| uyuz oluyorum hala yaaa | bilgeis | 10 | 1,901 |
04-05-2022, Saat: 12:25 PM Son Yorum: wildfang |
|