09-29-2008, Saat: 10:01 PM
Bende kızıyorum çoğu zaman Türkçe'yi böyle dağıtmalarına ..
|
Uymayanları Uyaralım!
|
|
09-29-2008, Saat: 10:01 PM
Bende kızıyorum çoğu zaman Türkçe'yi böyle dağıtmalarına ..
09-29-2008, Saat: 10:03 PM
Rica ederim canım
09-29-2008, Saat: 10:03 PM
Alıntı:Bende kızıyorum çoğu zaman Türkçe'yi böyle dağıtmalarına ..O halde uyaralım o dağıtanları..:tolga: Âh be.
09-29-2008, Saat: 10:05 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:O halde uyaralım o dağıtanları..:tolga:Uyarırız eğer yine kendi bildiklerinde devam ederlerse yapacak bişey kalmamış demektir
09-29-2008, Saat: 11:27 PM
Çok teşekkürler arkadaşım bende sana sonuna kadar katılıyorum.
09-30-2008, Saat: 02:49 AM
Anam pcko değişmiş .. (:
09-30-2008, Saat: 03:08 AM
Maşallah maşallah (:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|